Personeelstekort in ons team
Helaas hebben we ook in onze praktijk te maken personele krapte en meer zorgvragen.
Vanwege personeelstekort en toegenomen zorgvragen lukt het momenteel niet om een optimale bezetting met doktersassistentes te hebben. Ook kan het langer duren voor we u een afspraak kunnen aanbieden en zult u soms wat langer moeten wachten.
Gedurende de vakantie periode kan dit extra merkbaar zijn omdat ook onze collega's vakantie hebben.
Deze minimale assistente bezetting heeft gevolgen voor onze bereikbaarheid voor uw vragen.
Wij doen allen ons uiterste best u zo goed mogelijk te helpen met minder mensen en hopen op uw begrip voor de mensen die voor u aan het werk zijn
Bel zoveel mogelijk in de ochtend, In de middag zal niet altijd een assistente aanwezig en is er alleen bereikbaarheid van een huisarts voor spoed.
Maak voor niet urgente vragen zoveel mogelijk gebruik van het patiënten portaal Mijn gezondheid.net of de medgemak app om uw vraag digitaal te stellen.
U ontvangt dan binnen uiterlijk 3 dagen antwoord.
Voor spoed blijven wij steeds bereikbaar van 8 uur tot 17 uur. Volg hiervoor het telefoonmenu.